lördag 17 juli 2010

Månadens utmaning

Månadens utmaning vill att man ska altra något i juli månad. Det är fyra färger (lime, chili, solgul och vinröd) man får använda, där någon av dem måste ingå. Man får dessutom använda vitt och svart om man vill... Utmaningen pågår till den 25/7 och du kan läsa mer om den här:
Jag hade sparat den här glassasken - tänkte att den kunde vara bra att ha nån gång- och den tänkte jag ge en "make over" nu... och så här blev resultatet!!Det blev en liten "presentask" i lime, gult och vinrött. Bra att lägga pengar i eller något annat smått att ge bort... De vinröda - som ser mer lila ut här - blommorna har jag gjort själv och asken har fått en "stängningsmekanism" i form av en brad. Satte en liten distansbit på insidan så man lätt fick igen locket på så sätt... hoppas ni fattar vad jag menar!

Några närbilder...
Första gången jag altrat något och det var ju riktigt kul!!

2 kommentarer:

Carina sa...

Hej,Pillan!
Tack för din medverkan i Månadens Utmaning.Asken blev jättefin och väldigt användbar till mycket.

Kram!

Anki sa...

Vad fin den blev! Tusen tack för gulliga ord + hoppas att du har lite tur i min blog-candy. Ha en härlig sommar! Anki