fredag 8 april 2011

Pysselträff


Igår kväll var jag på pysselträff hos goa Sandra på Pysselgalen tillsammans med ett gäng glada tjejer. Temat för kvällen var "blommor", så det klipptes, stansades, brändes(!) och syddes...

Jag fick ihop hela TRE blommor under kvällen, att det inte blev fler berodde nog på att jag mest satt och imponerades över hur duktiga alla var... :-) och så fikade vi ju gott oxå!

Eftersom jag gillar att pyssla "smått", så blev det naturligtvis ett inköp av en liten blomstans oxå, så jag kan göra ännu fler småblommor. Den rosa blomman är gjord med denna storlek på stans.

I eftermiddag blir det att packa en väska inför helgens pysselträff här i Kalmar. Första STORA träffen för mig, så det ska bli sååå roligt!!

6 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Hej
Vilken trevlig kväll hos Sandra. Blommorna blev jättefina , nu skall jag börja packa också inför helgen det är mycket som skall med...
Vi syns

//anneli

Mahlin78 sa...

Så fina blommor du gjorde! Du får ta och lära mig imorgon - ska bli så kul :-) Kram

KatarinaR sa...

Jättesöta blommor!
Låter härligt med scrapträff hela helgen.

Marita Johansson sa...

Åhhh vilka söta blommor

Susanne sa...

Blommorna blev jättefina!! Ha det så gott på träffen imorgon! Kramizar

Unknown sa...

Jätte fina blommor!
Va roligt det låter med alla pyssel träffar,
Kram elin