torsdag 30 juni 2011

Studentkort till killar!

Jag har några studentkort som jag inte visat. Denna gång blir det två stycken kort jag fick beställning på till killar...



Tycker det är svårt att göra dem så de passar till killar... men beställaren ville i alla fall ha en kille med på korten och det blev det ju... Stämplade ut studentmössan från en annan stämpel, så fick han mössan på oxå!!

I morgon öppnar Pysselgalen i sin nya lokal inne i Kalmar tillsammans med Droppen... Gissa om jag tänker springa dit direkt efter jobbet!! Ska bli så kul!! :-) Kommer bli farligt nära när jag jobbar inne i stan... ;-)

5 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Superfina kort båda två! Kan inte annat än hålla med dig om att det är svårare att göra kort till killar :-/

Tänkte oxå springa ner till Pysselgalen efter jobbet, ca 17.30-kanske syns då :-) Kram kram

Anneli Mellstrand sa...

Hej svejs
Härliga kort , kill kort är alltid svårt enl. mig....

Skall hänga på låset till den nya affären tänkte jag , vill ju se hur dom fått det .....

Kram
,//anneli

Unknown sa...

Jätte fina studentkort,
ja visst är det svårt att göra kill kort,
Kram Elin

Eva sa...

Hej!
Såklart jag var hos Sandra och Maria igår och vad fint dom hade det, blir trevligt att sitta där och pyssla.
Härliga killiga kort du har gjort!!
Ha det gott
hälsar Eva

Susanne sa...

Jättefina kort du skapat.... Jag skulle också ha varit på invigningen men då slet Aussie ut klon och det blev till Djursjukhuset istället!!!
Ha det så bra! Kramizar