söndag 11 september 2011

Designats cybercrop - Kombination

I den här tävlingen ska man använda följande saker på sitt alster:

* mist
* spets
* något sytt
* pearlmaker eller liknande ( annat märke eller stickles)
* titel med flera olika fonter och pearlmaker

Utöver sakerna på listan väljer man själv vad man vill ha med, men dessa måste vara med!


Mist använde jag på den kvadratiska rutan, mistade även med en schablon som kanske syns en aning dåligt här...
Jag har sytt en ram runtom hela kortet och även sytt fast spetsen.


Pearlmaker har jag duttat i blommornas mitt och så har jag gjort små prickar med glitterstickles på alla utstansade bokstäver och siffror. Texten (titeln) är utstansad i fyra olika alfabetssnitt!
 

6 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Fint kort

Unknown sa...

Snyggt!!
Kram Elin

Susanne sa...

Härligt färgglatt kort!!!
Kramizar

Anna sa...

Hejsan! Sitter här och surfar runt. Så kul att se alla fina bloggar som finns runt om i landet. Du har mycket fint. Lägger dig i min sidebar så jag kan återkomma.
Tack för denna gång!
Anna

Pernilla ~Pillan~ sa...

Läckra färger! Stämpeln du undrade över hos mig är fr märket Stamposaurus. Den är köpt fr nfn webbshop i England tror jag. Håller med om att den är urgullig! kram

Unknown sa...

Härligt färgglatt kort. Lycka till i tävlingen

Kram