fredag 7 oktober 2011

Manligt

Hittade en utmaning hos Mias Mix där man ska göra ett manligt kort och det ska även finnas med metall eller folie.


Jag har gjort ett väldigt enkelt kort med en digistämpel från KennyK, några knappar, öljetter, wellpapphörn och så metalltejp som jag torrembossade med hjälp av en bit punchinella.

Glöm inte hänga med på Pysselgalens månadsutmaning!!
Det har även kommit in lite nyheter hos Pysselgalen...bl a fina spetsar och så ett färdigmatchat pappers- och dekorationskit!!

9 kommentarer:

Mia sa...

Verkligen tufft kort!!
Kul att du vill vara med i utmaningen!
Lycka till!!

Lena sa...

Jättefint kort du har gjort. Manliga kort är inte så lätt att göra. Men du har lyckats jättebra. Ha en trevlig helg.

Marita Johansson sa...

Kanonsnyggt

Mahlin78 sa...

Läckert! Gillar verkligen stämpeln och metalleffekten! Trevlig helg! Kram, M

Unknown sa...

Ett riktigt killkort,
så snyggt.
Kram Elin

Tesa sa...

Kanonfint!

Ha det gott!!

Kram Tesa

Strömstad Scrapbooking sa...

Vilket fina pojkkort du gör, gillade även Prima..-kortet! Jag lägger mig som följare. Kanske att du vill komma in och titta på min bloggcandy :)
Kram
Anna

bili sa...

Snyggt kort, fina detaljer. Lycka till i utmaningen. /bibbi

Jenny W sa...

Sååå snyggt! Gillar LO:n... Liftvarning utfärdas! :-)