söndag 28 april 2013

40 år med bling

Hej mina bloggvänner!
Här har det varit lite tystare ett tag från mig... Livet har helt plötsligt vänts helt upp och ner, och varken min ork eller inspiration har infunnit sig.

Idag kände jag i alla fall för att blogga lite och visar här ett kort till en klädintresserad 40-åring.


Hela rader med bling som dekoration och en stor blomma.
Ville ha det hela ganska så clean & simple.
Använt lite vit tyll och vitt band som jag satt undertill.


Bokstäver och siffror har jag embossat med svart med glimmer i, och provdockan har fått ett lager crackle accent på sig. 



En kul nyhet jag har att berätta är att jag fått en plats som DT i Scapptorget,
och det är något jag ser fram emot.

Jag deltar i följande utmaningar

Card and Scrap - Brug Dies
Inky Chicks - Happy Birthday Girl
Nordsalten Hobbyklubb - Festlige begivenheter
Sassy Cheryl's - Show Me
Polkadoodles - Birthday's With Bling


5 kommentarer:

Unknown sa...

Super, super gorgeous Pillan. i just LOVE IT!
Thanks for playing along in the Sassy Cheryl's SMThursday fun this week.

Unknown sa...

Fint och lite ovanligt kort. Vilken fin provdocka, den har jag inte sett tidigare.

Kram Ninni

Karon sa...

Wonderful cards, love the papers. Thanks for joining us at Polka Doodles this week. Karon, DT Polka Doodles.

Karen Elise sa...

Så elegant kort til en 40-åring! Stilig med svart og hvitt. Takk for at du scrapper med NSHK!
Karen Elise :)

Eva Marie sa...

Stilig kort!
Takk for at du deltar hos NSHK
klem :)