onsdag 1 maj 2013

Målat med Copic


Hej på er alla där hemma i stugorna!
Idag har solen lyst från en klarblå himmel och det har varit underbart att vistas ute.

Dagens inlägg bloggar jag för Present & Hobby och det är ett kort som jag målat med Copicpennor. Första försöket men absolut inte det sista... Ska bara skaffa mig ett gäng pennor först, sen så ska jag öva och öva.

Hos Linda-Marie kan du hitta Copicpennor för 43 kr styck eller så köper du fem stycken på en gång och betalar då 200 kr!!


Papperna jag använt här kommer från en av Maja Designs nya serier som finns i många härliga färger.
Har dekorerat med olika dies, band, pärlor och en ros.
Textstämpeln kommer från Gummiapan.


Just nu kan du fynda papper från Maja Design och många andra tillverkare hos Linda-Marie. Köp 10 stycken mönstrade papper och betala 120 kr.

Jag är med i följande utmaningar

Totally Papercrafts - Flowers and Lace
Sassy Cheryl's - Show Me
Tildas Town - May Day and Flowers
Ribbon Girls - Add a diecut
Copic Marker Europe - Gilrs Aloud


7 kommentarer:

Sassy Cheryl sa...

Adorable, adorable, adorable. . .and beautifully colored.
Thanks for playing along in the Sassy Cheryl's SMThursday fun this week.

Rene sa...

Just stunning...love the vintage feel! Thank you so much for sharing this with us at Tilda's Town! Good luck and I hope to see you back Friday for a new challenge!
Rene :D

Pysseltokarna sa...

Alltid lika väl målat oavsett vad du målar med!
Kram

Sharon sa...

This is gorgeous Pillan. The image is adorable and beautifully coloured and love the design.
Hugs Sharon. x

Ribbon Girl sa...

Thank you for joining in with the Ribbon Girl Magnolia Only challenge, Mary x

Teresa sa...

Super card, Thank you for joining us at Tilda's Town, May Day Flowers challenge. Good luck in the draw
Hugs Teresa x

Anonym sa...

Pretty Tilda creating Pillan! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!