Sidor

tisdag 28 januari 2014

For a Boy

Här har jag använt en stämpel från Bildmålarna. Tycker den är så söt!!
Jag har färglagt med ProMarkers.
Runt hela kanten av kortet har jag stämplat med en zick-zack-stämpel från Gummiapan.
Ljuset var tyvärr inte det bästa vid tillfället jag fotade...


Jag deltar i följande utmaningar

I Love ProMarkers - For the Boys 
Divas by design - Anything Goes
Totally PaperCrafts - One for the Boys
Passion for ProMarkers - Anything Goes
Sassy Cheryl's - Show Me




7 kommentarer:

coops sa...

So gorgeous Pilan.Totally adorable image and i love your design and colour combo.
Thanks for joining in my theme this week at PFP :D

xx coops xx

Majsan sa...

Ja den stämpeln är ju bara så söööööt!
Superfint kort!
Men så snyggt det blir med zigzag stämpeln, ser ur som du har sytt ;)

KRAMAR MAJSAN

Mahlin78 sa...

Så söt! Kram

Loopylou. sa...

he is such a little sweetheart!!
thankyou so much for playing along with us over on the pfp challenge blog
hugs Lou xx

Pat K sa...

Very cute masculine card. Adorable image and love the zig zag stamp.
Thanks for joining us at TPC this week. Pat K x

Sassy Cheryl sa...

Oh, how sweet. I just LOVE this, super, super sweet.
Thanks for playing in the SMT fun!!

Marie sa...

Väldigt sött och väldigt charmigt. Stämpeln är super söt. Tack för att du är med i utmaningen hos PFP denna veckan.
Kram
Marie