torsdag 13 mars 2014

Snabbfixad presentpåse

Idag är det återigen min tur att göra ett blogginlägg hos Scrapptorget.
För ett tag sedan insåg jag att jag behövde göra en presentpåse lite snabbt för att kunna stoppa i lite gott-o-blandat att ge bort. Hade sparat undan en brun papperspåse som jag fått från någon butik när jag handlat och täckte butiksloggan med ett mönstrat papper.
IMG_0980
För att "piffa" till det lite mer satte jag dit tre svarta knappar varav en med en rosett. Grattistexten klippte jag ut ur ett av mönsterpapperna... enkelt och snabbfixat!
IMG_0984
Trots enkelheten uppskattades presentpåsen minst lika mycket som innehållet, eller ja nästan i alla fall, för det var mycket godsaker hon fick i den... ;)

1 kommentar:

Mahlin78 sa...

Återvinning på ett riktigt snyggt sätt! Kram