lördag 25 juli 2015

70-årskort

Det här kortet gjorde jag till min mamma när hon fyllde 70 år.
Har använt papper från Pion.


När jag hittade detta papper, så tänkte jag genast på att det var klockrent att göra ett kort av det till min mamma. Hon älskar alla blommor och just liljekonvaljer betyder något speciellt i vår familj...


Det blev väldigt sparsamt dekorerat för att de fina papperna skulle komma till sin rätt.


Jag deltar i följande utmaningar

TTCRD - Anything Goes
Craft Your Passion - Always Anything Goes
Crafty Sentiments - Anything Goes
Papertake Weekly - Build it up
Sister Act Card - Anything Goes
Noor! Design - Something old/something new (the paper is new to me/the flowers is old)
En liten butik - Sommar
Papirplaneten - Alt er lov
The Paper Shelter - Anything Goes
Hjerteboden - Alt er lov



2 kommentarer:

Pysseltokarna sa...

Ljuvligt! Passar din mamma! Kram

Asmah Zainal Abidin sa...

Fabulous card Pillan. The tag is elegant and beautiful design. Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door recently and I hope to see you again in our new challenge. Have a nice day :)
Fondly,
Asmah
TTCRD DT
Qinaahana Arts and Crafts {My Blog}