tisdag 8 november 2016

Rough and Tough

Idag visar jag en annorlunda stil på kort än vad jag brukar göra...

Motivet är en clearstamp med namnet "Dorte" som kommer från North Star Stamps. Ingen stämpel som jag skulle valt att köpa själv, men den här fick jag hemskickad till mig som vinst i en tävling. Jag tycker det är kul att utmana mig själv och testa annat än det vanliga, så det var extra kul att göra ett kort med denna stämpel.


Grattis-diesen kommer från Gummiapan liksom Stitched Squares

Jag har färglagt med Copic
E00-21-33-35-37-59
G21-94, YG63-67, W0-1, R20

Deltar i följande utmaningar

Allsorts challenge - Time/clocks
Copic Marker Sverige - Anything Goes
Copic Marker Norge - Rough and Tough
Deep Ocean Challenge - Use die cuts or punches
The Ribbon Girl - November Card Challenge






2 kommentarer:

brenda sa...

A super creation for our Allsorts theme this week and what great colouring as well, many thanks for joining in.

B x

Elizabeth sa...

Nydelig fargelegging! Takk for at du er med i utfordringen hos CMN! Klem, Elizabeth