torsdag 8 december 2011

Gäst-DT hos Stämpelkällan!

Idag har jag postat mitt första inlägg som gäst-DT hos Stämpelkällan!!
Ska bli både spännande och kul att få vara med de här tre månaderna. :-)

Här är en tag jag gjort med två av stämplarna, "klockbakgrund" och "kramiz"...


Jag har embossat de båda stämplarna och använt punchinella som mask, därefter har jag försökt färga in tagen med lite svagt rött blandat med brunt. Bomullsspetsen färgade jag med lite brun distress och över det sprayat med mist... den var nämligen helvit innan och det blev lite för stor kontrast till det andra. Den största rosen har också fått en dusch av glimmer mist.

Kika nu in till Stämpelkällan och var med i veckans kluriga kalender...

4 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Jättefint .....

Kram
//anneli

Frida sa...

En jättefin tag! Ska bli spännande o se vad du hittar på under de här månaderna! =)
Kram Frida

Mahlin78 sa...

Så kul att få se vad du hittar på! Detta kort är ju supersött! Klockstämpeln var riktigt snygg! kram

Lena sa...

Jättefint kort. Ja då, jag letar bokstäver i adventskalendern. Trevlig helg. Kram