måndag 27 februari 2012

No Embossing!

Jag hoppar på utmaningen hos Sassy Cheryl's Challenge Blog där utmaning #103 är "No Embossing".

I'm in the challenge at Sassy Cheryl's Challenge Blog where Challenge # 103 is "No Embossing".


Den här lille killen blev jag bara så kär i... ;-) Det värsta är att det finns så många fler jag skulle vilja köpa!! Den bruna pappersformen har jag sparat från praliner som legat i dem, bra storlek till mina småkort!!
Nu håller jag tummarna för att "Random" drar just mitt kort, så jag kan vinna några av de här digistämplarna!!

This little guy, I was just so in love with. .. ;-) The worst thing is that there are so many more I would want to buy! The brown paper form, I have saved from chocolates that have been in them, good size for my little cards!
Now I keep my fingers crossed that "Random" draws just my card, so I can win some of these digi stamps!


7 kommentarer:

Sassy Cheryl sa...

So glad you love Noah and his bunny Bandit. What an adorable card. . . . .Colored beautifully. Love it.
Thanks for playing in the No Embossing challenge this week at Sassy Cheryl's. So glad you could join us!

Lena sa...

Jättefint pojkkort du har gjort. Fina färger och snyggt med nätet bakom. Söt stämpel med. Kram Lena

Anneli Mellstrand sa...

Härligt kort , man blir glad när man tittar på det......

Syns på lördag

//anneli

Evas Pyssel sa...

Jättegulligt killkort. Det är spännande med lagerpålager. En härlig effekt !! Kram Eva

Eva sa...

Förstår att du blev glad i den stämpeln, han är ju för söt. Kortet är jättefint, tycker jag alldeles lagom pojkigt.
Kanske ses vi på lördag!
kram Eva

Ann English sa...

Cute as can be! Love Noah and you did a fabulous job coloring him!
Thank you for joining us this week for the Sassy Cheryl's challenge!

Chris_P sa...

Åhh detta kortet tokgillar jag! Supergulligt!