söndag 29 april 2012

Bildmålarnas BINGO

Utmaning #22 hos Bildmålarna är BINGO!


Minst en bingorad skulle vara med på kortet...
 Jag valde att följa den diagonala raden med "pearls-blue-swirls".


Blommor, band och vingar fanns även med på bingoraderna, 
så jag tror nog jag fick med det mesta av brickan förutom "charms"...
Det blå papperet med små vita hjärtan på kommer från Bildmålarna. 
Hjärtanen i rad är en dies från Memory Box.
Snart tror jag just den diesen och några andra dies från Memory Box är på ingång hos Linda-Marie på Baronen... ;-)



4 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Snyggt! Gillar hjärtanen på rad!! Syns på lördag?! Kram

Anneli Mellstrand sa...

Åhhhhh, detta kort var kanon sött gillade hur du satt hjärtarna .....

kramar

//anneli

Lena sa...

Jättefint kort Pillan!! Älskar den där dien.. :-)

Tack för din medverkan i min candy!

Kram Lena

Lena Katrine sa...

Flott kort!!! Takk for at du deltar på Bildmålarnas bingo utfordring denne gangen!
Klem, Lena Katrine