måndag 7 oktober 2019

Kort med katt...

Idag visar jag ett kort som är en bit utanför min comfortzone...
både vad gäller färgval och motiv.

Katten kommer från Katzelkraft och jag har färglagt med Copic.
Papper, dies och mönsterstämpeln kommer från Gummiapan. 


Katt: YR21, E15-18-08
Skugga: W1-3



Har glittrat med stickles på texten och så dekorerat med några rhinestones i matchande färg...



Deltar i utmaningen hos:
Crafty Creations - Anything Goes
Addicted to Stamps - Anything Goes
Polkadoodle - Anything Goes
Crafty Gals Corner - Fall colors
Digi Choosday - Anything Goes
Cute Card Thursday - Anything Goes
Dream Valley - Clean and Simple
Love to Create - Anything Creative
Scrap from your Heart - Fall colors

Kram från mig ♡


3 kommentarer:

Elaine Stark sa...

A lovey card. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

Irmelin Eriksson sa...

Vilket gulligt kort. Jag gillar verkligen kattstämpeln. Tack för att du deltar i utmaningen hos oss på We Love 2 Create. Kram från DT-Irmelin

jenny Ginger Ninja Crafts sa...

Such a cute card, I love your cat and the simple clean design is very effective. Thanks so much for entering the Aud Sentiments Challenge. Jenny DT x
https://gingerninjacrafts.wordpress.com/