tisdag 31 december 2019

TACK FÖR MIG!!

Idag gör jag mitt sista blogginlägg för KiAs Butik och det blir även det sista blogginlägget från mig för i år.

Jag vill önska er alla ett Gott Slut och ett Gott Nytt År!!


På kortet har jag använt mönsterpapper och grandies från KiAs Design.
Jag har använt den minsta Tag med kryss.
Textdiesen Gott Nytt År är från Rox Stamps julkalender 2018.
Har stansat ut i guldglittrigt papper och dekorerat med några rhinestones.

Materialet kommer från KiAs Butik/webshop

Deltar i utmaningen hos:
Crafting by Designs - Anything Goes
Cute Card Thursday - Anything Goes
Allsorts Challenge - Inspired by a Song (Happy New Year with ABBA)
Crafty Gals Corner - 'Tis the Season
Lemon Shortbread - Anything Goes
Creatalicious - Anything Goes/optional Whishes

Kram och stort tack för i år ♡

8 kommentarer:

Linby sa...

So sparkly and pretty.
Thanks for sharing with us for my anything goes challenge at Allsorts.
Lynn x
DT

brenda sa...

Very striking in the black and colours, many thanks for sharing and joining us at Allsorts challenge.

B x

Julia Aston sa...

A beautiful starry night created on your card!

Megan J sa...

Hi Pillan, a superb card to bring in the New Year, love the star paper and the gold paper you have used. Thank you for joining us at Crafting By Design for our Final Challenge. Good Luck in the Prize Draw.. Megan DT

Mervi sa...

Thank you for sharing your card over at Allsorts Anything goes Challenge. Happy New Year;-))m

Mummylade sa...

Such a bright and lovely project. Thank you for joining us at Allsorts!

Paula sa...

Jag hoppas du fortsätter att göra kort, detta då du har hittat din egen stil och jag brukar kika in ibland för att få inspiration.
Ha ett gott spännande kommande år!
Hälsningar Paula

Melanie sa...

A lovely card!
Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional wishes” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
Hope to see you again in our new challenge as well…

Hugs,
Melanie
(DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

(DT Crafty Friends)

(DT The Sketchy Challenges)

(DT Simply Create Too)

(DT Kreativtanten)