söndag 22 januari 2012

Utmaning hos Mollys!

Här är Mollys utmaning för alla januari månad. En bild att inspireras av men även några kriterier som måste vara uppfyllda.

- Man ska inspireras av en bild och det ska synas att man haft den i åtanke när man skapat
- Något "blingigt" måste vara med
- Minst 2 olika mönstrade papper ska vara med
- Något i tyg ska vara med

Här är kortet jag har gjort till utmaningen...


Detaljbild...


Här är bilden man skulle inspireras av...

Jag inspirerades av färgerna från bilden. Det "blingiga" är hjärtat, som är rhinstenar som egentligen ska strykas på ett klädesplagg - den som spar... ;-)
För säkerhets skull har jag använt tre mönsterpapper!! :-)
Tyget är från ett par shorts och det är hällorna i linningen jag använt. Ville få det jeansaktigt, så jag målade dem med ProMarkers.

*****************



För ett tag sedan fick jag den här utmärkelsen från både Veronika och Annelie. Tack snälla ni för den!! :-)
Den här ska man sedan skicka vidare till fem bloggare som har mindre än 200 följare och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.

De jag vill skicka den vidare till är:






Nu verkar den här "awarden" ha cirkulerat ett tag, så det var inte det lättaste att hitta fem bloggare som inte redan fått den... men jag tror jag har lyckats!?!

15 kommentarer:

Lena sa...

Hej..tusen tack för awarden!! vad gulligt av dig!!

Kortet du gjort är jättefräckt..coola färger!

Ha nu en fortsatt trevlig söndag!!

Kram lena

Lena sa...

Vilket härligt färgglatt kort du har gjort. Det syns verkligen att du inspirerats av bilden. Kram Lena

Mahlin78 sa...

Vilket härligt kort! Gillar verkligen hur du fångat upp allt på bilden man skulle utgå från! Kram kram

citronlime sa...

Vilket läckert kort :)

Kramar

Marita Johansson sa...

Ett superläckert kort
Krmis

Johanna Thelin sa...

Supersnyggt kort. Gillar färgerna.

Ha det fint!

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilket läckert kort gillar färgerna i hop mycket:)
Lycka till med utmaningen:)

STORT TACK för dina trevliga rader och ditt besök hos mig det uppskattas MYCKET :)

Ja i bland så blir det för mycket och man måste ta en paus för att komma tillbaka med ny energi! Det har du helt rätt i:)

Önskar dig en jättetrevlig söndag och vecka som kommer :)

Massor med kramar från Lilla Pyssel Inger :)

Pysselfröken sa...

Så fint kort! Lycka till i utmaningen och tack för dina goa kommentarer i min blogg.
Kram

Home sweet home sa...

Tusen takk,jeg skal prøve å gi den videre til 5 stk.:):):)

Tesa sa...

Tusen tack kära du för din award. Blir så glad av utmärkelsen:)

Massor med kramar till dig!

Tesa

Lilla Pyssel Inger sa...

Tack snälla:)

Trevligt att du gillade min 10-i-topp lista jag hade tur och fick i hop en del pyssel under 2011.
En del saker blev jag mycket nöjd med själv om man får säga så:)

Den blå korgen är en klar favorit hos mig också den gjorde jag till min kära mamma som blev super glad för den:)

Ha en underbar dag :)

Massor med kramar från lilla vännen Inger ♥:)

Cattis sa...

Snyggt kort!! Kul att du ville vara med!!

Carina Lindholm sa...

Jätte häftigt kort!

A'laEmmeli sa...

Häftigt kort du gjort! Tack för att du deltog i vår utmaning! :)

Lilo sa...

Syns helt klart att du antagit utmaningen! Supersnyggt!!! =)
Vinnare presenteras idag i Mollybloggen.