lördag 21 januari 2012

Veckans projekt hos Stämpelkällan...

... är att göra ett eget presentpapper med en matchande tag.

Här är mitt lilla presentset...


Jag använde mig av vanligt kopieringspapper och embossade med stämpeln "Klockbakgrund", men använde mig endast av "prickarna" i stämpeln. Därefter färgade jag in hela papperet med distress ink i blått och rött och även lite brunt. Tagen "Tag med swirlar" har jag också embossat och sedan färgat in på samma sätt som presentpapperet.


Kika in HÄR och se vad de andra har hittat på för något!!

6 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Hej svejs
Den här asken var superfin, gillade jättemycket........

Kram på dig

//anneli

Mahlin78 sa...

Vilken smart idé att göra eget presentpapper! Riktigt snyggt blev ditt!!!! Kram

Galenskap och lite allvar sa...

Hej vännen!

Påhittig som vanligt.....superfint paket. Så snygg färgsättning!!!!!

Hoppas att du får det härligt i helgen och att vi ses snart!

Kramelikram Veronica

Home sweet home sa...

Nydelig og lekker eske:):)

Eva sa...

Det blev ju superfint...en så vacker present vågar man ju inte öppna...bara titta och njuta!
Ha det gott
kram Eva

Iffa ...... sa...

Mycket snygg ask!! Jag tycker det är jätteviktigt att även paketet är fint när man ger bort något.